Serwis

Pracując na systemie, napotykasz mały problem. Nie musisz pamiętać dokładnie każdego kroku danej funkcji. Wystarczy tylko mała podpowiedź lub drobna wskazówka. Możesz zadzwonić po wsparcie techniczne, lub… … po prostu wciśnij przycisk w programie, a wsparcie techniczne z naszego biura zobaczy Twój ekran monitora i pokaże Ci jak rozwiązać problem.

Zarówno oprogramowanie jak i plotery i digitizery objęte są naszym wsparciem technicznym zarówno gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym na terenie całego kraju. Wystarczy zgłoszenie serwisowe przesłane poprzez formularz znajdujący się obok lub krótka nota wysłana za pośrednictwem poczty e-mail.

Zdalne wsparcie techniczne wykorzystujące nowe technologie uwzględnione w produktach Gemini CAD stanowią dużą korzyść dla naszych klientów.

Wszystkie aplikacje dostarczane są z pełną dokumentacją.
Stały dostęp do najnowszych aktualizacji oprogramowania, które można ściągnąć bezpośrednio ze strony internetowej www.geminicad.pl/download.php
Gwarancja na 12 miesięcy
Wsparcie serwisowe online lub telefoniczne dla szybkich interwencji Pobierz narzędzie do zdalnej pomocy Sprawdź wymagania sprzętowe komputera PC Dowiedz się więcej o aktualizacjach systemu Gemini

Zgłoszenie serwisowe Polityka prywatności naszej firmy

Wiadomość została wysłana.
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą.
Wiadomość została wysłana.
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą.